Solliciteer als facilitydesk medewerker
OP locatie amsterdam
Als Medewerker Facility Desk Administratie ben je het eerste aanspreekpunt van FBO groep. Binnen ons team ben je verantwoordelijk voor het telefonisch en elektronisch aannemen, registreren en doorzetten van klantvragen, storingsmeldingen en opdrachten. Je bent ook mede verantwoordelijk voor de administratie. Zo zal je bezig zijn met de documentatie van inkoop en de statuscontrole van opdrachten en offertes in een ERP systeem.

Wie zoeken wij?
Wat bieden wij jou?
Als Facilitydesk medewerker bij FBO kom je ons minimaal 24 en maximaal 38 uren per week versterken en kun je rekenen op divers en uitdagend werk met verantwoordelijkheid.
Wie ben jij?
Ben jij gezellig, zelfstandig en hou je van afwisselend werk? Ben jij communicatief sterk in woord en schrift, heb jij veel geduld en kun je goed het overzicht bewaren?
Ben jij de perfecte kandidaat en kom jij graag ons team versterken? Solliciteren kan door jouw motivatiebrief (max. 400 woorden) en CV op te sturen naar hr@fbo-groep.nl.