Vacature facilitydesk medewerker

OP locatie amsterdam

Als Medewerker Facility Desk Administratie ben je het eerste aanspreekpunt van FBO groep. Binnen ons team ben je verantwoordelijk voor het telefonisch en elektronisch aannemen, registreren en doorzetten van klantvragen, storingsmeldingen en opdrachten. Je bent ook mede verantwoordelijk voor de administratie. Zo zal je bezig zijn met de documentatie van inkoop en de statuscontrole van opdrachten en offertes in een ERP systeem.

Wie zoeken wij?

  • Je kunt goed overweg met computers en software

  • Je hebt ervaring met Microsoft Office-programma’s, zoals Word, Excel en Outlook

  • Je bent bekend met registratiesystemen

  • Je hebt minimaal een mbo-diploma, bij voorkeur in een technische en/of administratieve richting

  • Je hebt een administratieve en/of technische achtergrond

  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift (dit is een must

Wat bieden wij jou?

Als Facilitydesk medewerker bij FBO kom je ons minimaal 24 en maximaal 38 uren per week versterken en kun je rekenen op divers en uitdagend werk met verantwoordelijkheid.

  • We bieden werk in een flexibele organisatie, jouw uren zijn in overleg vrij in te richten bijvoorbeeld opgesplitst in dagdelen

  • Werk in een flexibele organisatie met (volgens ons) leuke collega’s van alle pluimages en leuke teamuitjes

  • Je krijgt een marktconform salaris

  • FBO Toegangscontrole volgt het CAO Metaal en Techniek

Wie ben jij?

Ben jij gezellig, zelfstandig en hou je van afwisselend werk? Ben jij communicatief sterk in woord en schrift, heb jij veel geduld en kun je goed het overzicht bewaren?

Ben jij de perfecte kandidaat en kom jij graag ons team versterken? Solliciteren kan door jouw motivatiebrief (max. 400 woorden) en CV op te sturen naar hr@fbo-groep.nl.